Iklan Untuk Disewa




Hot!!: Misi Pencarian 100 VIP Galeri Hijab, 60 kekosongan untuk diisi. klik sini

Friday, May 14, 2010

kepada sesiapa yang ada blog jual tudung dan sewaktu dengannya

Posted by Mohd Danial & Nurul Syuhada at 7:05 AM
assalamualaikum w.b.t

salam untuk semua, cam ner bisnes u all semua? ok?
alhamdullilah... 
alhamdullilah, saya rasa minggu ni rezeki saya bertambah sikit, sangat heppi kan bila ada dapat order,bisnes saya masih nak menapak lagi.. tak macam u all semua, tiap2 ari da beratus2 org isi order kn??.. hihi.. 


OK!!! DI SINI INGIN SAYA TEGASKAN BAHAWA KEPADA SESIAPA YANG TERINGIN NAK TERSENARAI DALAM SENARAI VIP GALERI HIJAB 
MUNGKIN ADA YANG TERLEPAS PANDANG, ACTUALY SAYA DAH LETAK KAN LINK KAT ATAS SEKALI

Hot!!: Misi Pencarian 100 VIP Galeri Hijab, 60 kekosongan untuk diisi. klik sini

ADA SESAPA PERASAN...???

ok, saya hanya senaraikan nama yang tinggal kan kat c2 sahaja!! 
sedih jugak saya, bila ada yang tanya, kenapa link saya xde..
saya mintak maaf kalau saya mmg betul2 tertinggal senaraikan link kamu ye..
tlg warning saya..

saya doa kan semoga bisnes anda berjaya!!
kalau boleh, jgn la ada yang takut untuk bersaing...
ada perasaan benci bila ada org letak iklan kat page kita untuk beli daripada dia!!!
untuk benar2 yang nak jadi usahawan!!! sifat berani tanggung risiko tu kene ada ok!!!
saya rasa, semua yang bersekolah ada beajar kemahiran hidup, kat situ ada sifat-sifat seorang usahawan...

jangan risau, jangan putus asa, percaya laaa, setiap rezeki itu datangnya dari yang maha esa,
kalau kita buat hampir separuh mati sekali pun, kalau itu bukan rezeki kita, kita xkan dapat,
PERCAYALAH...

sekian pengakuan berani daripada saya...
hihihii...

UPDATE SENARAI VIP GALERI HIJAB
KLIK SINI    

3 comments:

Aqilah Amin on May 14, 2010 at 7:04 PM said...

sy sukaaa post ni! sy pun baru berjinak-jinak & seharusnye kte buanglah sikap org melayu yg x elok - cemburu. dan ambillah yg elok - hormat menghormati antara 1 sama lain. persaigan skrng kan mmg sengit.

p/s; akak. order sy pun baru 1-2 je dlm sehari =P alhamdulilah, drpd x de langsung kan? =)

Mohd Danial & Nurul Syuhada on May 14, 2010 at 9:08 PM said...

gud luck ra|nbow...

rezeki kita xkn lari...
insyaallah

SchweetSchawl on May 16, 2010 at 6:34 PM said...

kalau tengah bulan boleh tahan gak sawang kat kedai saya.. kui kui kui..

 

Galeri Hijab Copyright © 2010 Galeri Hijab is Designed by NurulDanial Sponsored by TentangKami